سخن روز /
بازدید سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از انبار مرکزی نگهداری زعفران استان خراسان رضوی
1402/12/15

به گزارش پات و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به همراه دکتر حایک عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی، از انبار نگهداری زعفران های خریداری شده در طرح خرید حمایتی سال گذشته استان خراسان رضوی بازدید کرده و در جریان شرایط نگهداری زعفران قرار گرفتند.

در این بازدید، مهندس آوان مدیر تعاون روستایی این استان توضیحاتی در خصوص دستورالعمل ابلاغی خرید زعفران و شرایط ابلاغی خرید، ارائه نمود.

در ادامه بلوچی مدیر عامل اتحادیه تعاونی های روستایی خراسان رضوی نحوه نمونه گیری هنگام تحویل زعفران از کشاورز را بیان نمود و روند خرید حمایتی زعفران را تشریح کرد و به سولات مطرحه در این خصوص پاسخ داد.

 در پایان بازدید دکتر فصاحب از آزمایشگاه بررسی نمونه ها جهت رصد و تایید شرایط خرید زعفران بازدید کرد و از نزدیک در جریان مراحل و انواع آزمایش‌های انجام شده روی نمونه های زعفران قرار گرفت.

 لازم به ذکر است که اتحادیه تعاونی های روستایی خراسان رضوی علاوه بر خرید حمایتی زعفران، خرید توافقی نیز انجام داده و همچنین در امر بسته بندی زعفران و صادرات برای کشورهای چین و پاکستان و اسپانیا، نیز فعالیت دارد.

تعداد مشاهده خبر2098 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal