سخن روز /
برگزاری جلسه شورای مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی
1402/12/16

به گزارش پات، جلسه شورای مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، با حضور دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی، حجت الاسلام کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، دکتر حایک، دکتر مسلمی و توسلی اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه توسلی عضو هیات مدیره و عباس زاده مدیرکل امور مالی و ذیحساب سازمان گزارشی از وضعیت وصول درآمدهای سازمان ارائه دادند.

در این جلسه، دکتر معتمد معاون امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی وضعیت تامین و ذخیره سازی میوه ایام پایانی سال را تشریح نموده و بر حمل سریع خرما و میوه خریداری شده به استان تاکید کرده و افزود: تلاش شود تا ددر شهرستانهای بزرگ از 20 اسفند و در شهرستانهای کوچک از 22 اسفند، اقدام به راه اندازی غرف شده و در تعیین قیمت دقت شود حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار باشد.

در ادامه این جلسه مدیران محترم استانها گزارش عملکرد خود و آخرین وضعیت تامین میوه پایانی سال و خرمای ماه مبارک رمضان را بیان کردند و در خلال ارائه گزارش مدیران، دکتر فصاحت توصیه های لازم را با توجه به وضعیت هر استان به مدیران متذکر شدند.

تعداد مشاهده خبر843 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal