سخن روز /
برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدا در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1402/12/22

به گزارش پات، مراسم بزرگداشت مقام شهید با حضور دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، حجت الاسلام والمسلمین صالح آبادی مشاور ایثارگران حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت حهادکشاورزی، حجت الاسلام ولمسلمین کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، دکتر حایک و توسلی اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران، مسئولین پایگاه مقاومت بسیج و همکاران خانواده شهید در سالن جلسات سازمان مرکزی برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام صالح آبادی گفت: شهدای ما راهنما و چراغ راه برای مسئولین و عموم مردم هستند. شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذارده و رضای خدا را به دست آوردند که این بزرگترین درس برای همه مردم و مسئولین است که خالصانه تلاش کنند. امید است ما نیز در ادامه راه شهدای بزرگوار با ایستادگی در مقابل فتنه های دشمنان به سرمنزل مقصود برسیم

دکتر فصاحت نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تبریک این روز عزیز، بیان کرد: سیدالشهدا گل سرسبد شهدا در تمام اعصار است و سردار سلیمانی نیز سالار شهیدان عصر حاضر است. مفهوم شهادت در فرهنگ اسلام و مختص دین مبین اسلام است. شهدای عزیز برگزیدگان عالم و عصاره جامعه هستند و ما باید تلاش کنیم تا بیشترین شباهت را به آنها داشته باشیم.

در ادامه مراسم برخی از خانواده های شهدا در سازمان خواسته های خود را مطرح نمودند و در انتها از همکاران خانواده شهید سازمان تقدیر بعمل آمد.

تعداد مشاهده خبر1083 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal