سخن روز /
معرفی شرکت تعاونی روستایی کوشک شهرستان گرمسار استان سمنان به عنوان یک تعاونی موفق
1399/09/21
‍ 💢:

✅به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ شرکت تعاونی روستایی کوشک به عنوان یکی از تعاونی فعال و موفق شهرستان گرمسار معرفی شد.

⬅️قربانی نیا رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گرمسار در خصوص تاریخچه تاسیس، اهداف و ترکیب اعضاء شرکت تعاونی اظهار داشت: شرکت تعاونی روستایی ساروزن در آذرماه 1339 با سرمایه اولیه 61150 ریال با تعداد اعضای 108 نفر تاسیس شد که در سال 1341در اداره ثبت گرمسار به ثبت رسیده و در تاریخ 1352 با 7 شرکت روستایی ادغام و به شرکت تعاونی روستایی کوشک تغییر نام یافت.

⬅️وی تعداد اعضای فعلی شرکت را 1236 نفر با سرمایه 187038000 ریال اعلام کرد و اضافه کرد: این شرکت تا سال 1389 با زیان انباشته و بدهی به اتحادیه شهرستان و وام های معوق بانک کشاورزی مواجه شده بود که با تغییر هیئت مدیره و مدیرعامل از سال 1389 تاکنون اقدام به جبران زیان های انباشته و تسویه بدهی ها و وام های معوق به سوددهی و جبران عقب ماندگی سنوات قبل نموده است.

⬅️قربانی نیا در ادامه در خصوص فعالیت های شاخص و ظرفیت های این تعاونی افزود: شرکت تعاونی روستایی کوشک به عنوان یکی از تعاونی های کشاورزی موفق شهرستان گرمسار درحوزه های مختلف کشاورزی و روستایی نظیر تامین و توزیع نهاده های کشاورزی (انواع کودهای شیمیایی، بذر، ریز مغذی) در بین کشاورزان منطقه و خرید و فروش توافقی، امانی و تضمینی محصولات کشاورزی(نظیر گندم وجو، ذرت، پنبه، یونجه و ....)، فعالیت دارد.

⬅️همچنین اهم فعالیت شرکت تعاونی در حمایت از کشاورزان منطقه میتوان به تعیین نرخ گذاری محصولات با وجود واسطه های غیرمجاز بسیار زیاد در منطقه اشاره کرد.

تعداد مشاهده خبر5600 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :4
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal