سخن روز /
آموزش زیرساخت اصلی در توانمندسازی نیروی انسانی شبکه تعاون روستایی است
1401/03/02

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، نشست هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی شبکه تعاون روستایی استان قزوین در سال 1401 با حضور عباسی معاونت تعاون روستایی، کمالی پور معاون نظام های بهره برداری، ابهری رئیس اداره آموزش، کارشناسان و نماینده اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی استان در دفتر معاونت برگزار شد.

عباسی در این نشست با تاکید بر اینکه آموزش از زیرساخت های اصلی در توانمندسازی نیروی انسانی شبکه تعاون روستایی است، اظهار کرد: زیرساخت ها برای برگزاری دوره ها در مدیریت تعاون روستایی وجود دارد و با توجه به شرایط فعلی علاوه بر برگزاری دوره به صورت مجازی، به صورت حضوری هم می توان برگزار کرد.

این مسئول با بیان اینکه پس از تعیین نیازها به منظور دستیابی به اهداف آموزشی، دوره ها برای فراگیران برگزار می‌شود، افزود: در طراحی آموزشی اهداف کلی و رفتاری، ‌مدت دوره، شیوه آموزش و تدریس، محتوای دوره مواد و منابع آموزشی و شیوه ارزشیابی تعیین می شود.

وی ادامه داد: پس از تدوین طرح های آموزشی بر اساس اولویت بندی نیازها و امکانات اجرایی برنامه ریزی آموزشی صورت می گیرد.

عباسی با تاکید بر اینکه آموزش با هدف افزایش توان علمی و اطلاعات (دانش) ارکان تعاونی ها اجرا می شود، گفت: در دوره های آموزشی از اساتید مجرب و با تجربه استفاده شود تا بار علمی فراگیران بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

تعداد مشاهده خبر358 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal