سخن روز /
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی( ره) در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد
1401/03/10
 در آستانۀ چهاردهم خرداد و به این مناسبت، جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، در محل دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار گردید.
 به گزارش پات، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی معاون امور استان­های دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه با اشاره به در پیش بودن چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه، ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی گفت: یکی از رهنمودهای حضرت امام خمینی(س) این بود همۀ مسلمانان باید با هم متحد باشند.
 وی افزود: حضرت امام (ره)، از قدرت‌های بزرگ نهراسید، بلکه این جرأت را در خود دید که هیمنۀ قدرت‌های بزرگ را، همچنین صولت آمریکا را در هم شکست. ولایت فقیه، یادگار حضرت امام خمینی(س) است و همه باید این یادگار را محافظت کنیم.
 هاشمی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی، یکی دیگر از یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و مهم‌ترین میثاق با امام راحل (ره)، حفاظت از انقلاب اسلامی است.
 وی در پایان یادآور شد: بعد از انبیا و ائمه اطهار (ع) در جامعه اسلامی نظیر ایشان، در جهان نداریم و اکنون رهبری امت اسلام به دست نایب و فرزند خلف امام ، مقام معظم رهبری مد ظله العالی به بهترین شکل اداره می‌شود.
 در ادامه ، حاضرین در جلسه ، نقطه نظرات خود را پیرامون جزئیات و زمان برگزاری مراسم بیان نمودند و مقرر شد این مراسم روز چهارشنبه ساعت یازده صبح در سازمان برگزار گردد‌.
تعداد مشاهده خبر2096 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal