سخن روز /
صندوق تعاون روستایی ایرانیان بازوی مالی و حامی مطمئن برای شبکه تعاون روستایی است
1401/03/10


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، نشست انتخاب نماینده صندوق ایرانیان قزوین جهت شرکت در مجمع عمومی عادی صندوق ایرانیان کشور، با حضور کرم عباسی معاون تعاون روستایی استان، رییس اداره آموزش، رئیس اداره خدمات فنی، مسئول واحد حقوقی، مسئول حراست، زارع شهرکی مدیر صندوق تعاون روستایی شعبه استان قزوین، اتحادیه ها و تشکلهای شهرستان قزوین، تاکستان و بوئین زهرا در سالن جلسات برگزار شد.

عباسی در این نشست با بیان اینکه اولین شعبه صندوق تعاون روستایی ایرانیان قزوین در سال95 افتتاح شده است، گفت: این صندوق در راستای گسترش شبکه با هدف یاری رسانی به روستاییان و کشاورزان و تأمین منابع مورد نیاز آنان فعالیت می کند.

این مسئول بر سپرده گذاری تعاونی ها و تشکل های استان در صندوق تعاونی روستایی ایرانیان تاکید کرد و افزود: شبکه تعاونی های روستایی استان قزوین می توانند در ارائه خدمات بهینه به اعضای خود از خدمات و ظرفیت های صندوق در زمینه اعتبار و تسهیلات استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: صندوق تعاون روستایی ایرانیان با هدف تسریع در خدمات و تامین منابع مالی و خدمات رسانی به بخش کشاورزی فعالیت می کند و به عنوان یک بازوی مالی و حامی مطمئن برای شبکه تعاون روستایی است.

در این جلسه یونس نوری از شرکت تعاونی روستایی کشاورز به عنوان نماینده صندوق ایرانیان استان قزوین انتخاب و در مجمع صندوق ایرانیان کشور شرکت خواهد کرد.

تعداد مشاهده خبر3187 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :39
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal