سخن روز /
از 750 واحد مرغداری استان 550 واحد آن عضو شرکت های تعاونی کشاورزی مرغداران هستند
1401/03/10


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کردستان ، کوشکی مدیر تعاون روستایی استان به صورت سرزده از اداره تعاون روستایی شهرستان سنندج، تعاونی کشاورزی دامداران سنندج و حومه، اتحادیه تعاونی کشاورزی دامداران استان، اتحادیه تعاونی کشاورزی مرغ نیمچه کوشتی استان و مرکز شرکت تعاونی روستائی حسن آباد سنندج و فروشگاه اترک و مرکز عرضه محصولات کشاورزی بازدید و از نزدیک در جریان کم و کیف امورات آنان قرار گرفت.

مدیر تعاون روستائی استان در این بازدید سرزده نحوه توزیع آرد، نهاده های دامی و مرغی را مورد بررسی قرارداد و توسط مدیران واحد های ذکر شده گزارش مبسوطی از نحوه تهیه و توزیع نهاده های کشاورزی دامی، آرد خبازی و خانه پز روستایی و عملکرد واحد های تحت امر خود به ایشان ارائه کردند .

بهرام کوشکی از همکاری همه جانبه شبکه با سازمان تاکید کرد و عنوان کرد: صنعت طیور در سطح استان بسیار پررونق است و اتنظار می رود با تعامل اتحادیه مرغداران استان با مجموعه شرکت های عضو و اعضای آنها و هماهنگی با مجموعه مدیریت سازمان تعاون روستایی استان علاوه بر نیاز استان، نیاز استان های همجوار به گوشت مرغ نیز تامین گردد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی کشاورزی مرغداران نیمچه گوشتی استان اعلام کرد: از 750 واحد مرغداری فعال در سطح استان 550 واحد آن عضو 11 شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران در شهرستان های تابعه استان هستند.

تعداد مشاهده خبر798 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :4
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal