سخن روز /
مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان آرادان خبر داد:
اولین فروشگاه روستا بازار تعاونی روستایی آرادان به بهره برداری رسید
1401/05/11
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ بذربخشان مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان آرادان از افتتاح اولین فروشگاه روستا بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم آئین افتتاح اولین روستا بازار شهرستان آرادان ، با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان آرادان، سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان سمنان و مسئولین شهرستانی و مدیران تشکل های بخش کشاورزی در این شهرستان برگزار گردید.

خانی فرماندار شهرستان آرادان در ابتدای این مراسم، ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: هدف از ایجاد روستا بازار، حذف واسطه ها و حمایت از تولیدکنندگان می باشد.

در ادامه شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین مربوطه نسبت به گسترش روستا بازار در شهرستان آرادان، به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدکنندگان و اشتغال جوانان در این طرح اشاره کرد.

بذربخشان مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان آرادان گفت: این اداره با هدف رفاه حال همشهریان، نسبت به اخذ مجوز از ستاد تنظیم بازار از فرمانداری این شهرستان و احداث روستا بازار اقدام نمود.

وی بیان داشت: در این فروشگاه، محصولات تنظیم بازار شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت به قیمت مصوب به همراه میوه، صیفی جات و سایر کالا به قیمت تمام شده عرضه می شود.

بذربخشان در پایان از کلیه مسئولین و دستگاه های مرتبط که در اجرای این طرح همکاری نمودند تقدیر و تشکر کرد.

تعداد مشاهده خبر429 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal