سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان خوزستان خبر داد:
خرید بیش از 1 میلیون تن گندم توسط تعاون روستایی خوزستان
1402/03/05
مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید یک میلیون و پنج هزار و 364 تن گندم تا پایان امروز توسط شبکه عظیم و خدمتگزار تعاون روستایی خبر داد.

به گزارش پات، جمیل ضافی پور زرگانی با اعلام این خبر گفت: خدا را شاکریم از نعمت فراوانی که امسال به ما ارزانی داشت و باعث شد بعد از 18 سال کار و فعالیت در زمینه کشاورزی خوزستان، مجددا رکورد خرید گندم توسط تعاون روستایی خوزستان از یک میلیون تن عبور کند. 

وی بیان داشت: بی شک این فعالیت و این تلاش همکارانم قابل ستایش و تقدیر است و توانستیم در کنار یکدیگر با فعالیت شبانه روزی به عنوان اولین دستگاهی باشیم که شعار سال را مبنی بر افزایش تولید تحقق بخشیم و این یک افتخار برای مجموعه تعاون روستایی استان خوزستان می باشد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: همچنین در سال جاری و تا دوم خرداد ماه میزان خرید دانه روغنی کلزا توسط تعاون روستایی 23 هزار و 852 تن بوده است که با توجه به استقبال کشاورزان از کشت گندم، رقمی مناسب به شمار می آید. 

جمیل ضافی پور زرگانی ادامه داد: در این بین خوشبختانه کار بارگیری و حمل گندم به مقاصد مختلف به سرعت در حال انجام است و تاکنون 770هزار و 341 تن گندم و 21 هزار و 867 تن و 763 کیلوگرم کلزا از مراکز خرید به کارخانجات آرد و سیلوها و همچنین به کارخانجات روغن کشی انجام شده است.

وی در پایان گفت: دو شهرستان شوش و شوشتر به ترتیب با رکورد خرید 128 هزار و 874 و 103 هزار و 814 تن بیشترین میزان خرید را در بین سایر شهرهای استان تا دوم خردادماه کسب کرده اند و این دو شهر تنها شهرستانهایی هستند که رکورد خرید بیش از 100 هزار تن را کسب کرده اند.

گفتنی است تعاون روستایی خوزستان آخرین بار در سال 1384 موفق به خرید بیش از یک میلیون تن گندم از کشاورزان شده است.
تعداد مشاهده خبر915 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal