سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان کرمان اظهار کرد:
شبکه تعاون روستایی بزرگترین شبکه توزیعی و خدمات رسان در کشور است
1402/03/05
به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان کرمان: مهندس رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان بهمراه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و رئیس اداره خدمات فنی از امکانات و زیرساختهای موجود شرکت تعاونی روستایی راین بازدید و از نزدیک درجریان مسائل ومشکلات این شرکت مذکور قرار گرفت.

⬅️در حاشیه این بازدید مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان بر راه اندازی و فعال کردن روستا بازار در جهت تامین معیشت مردم در بخش راین تاکید کرد و افزود: شبکه تعاون روستایی بزرگترین شبکه توزیعی و خدمات رسان در کشور است.

⬅️مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان با بیان اینکه تعاون روستایی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است، گفت: این شبکه بزرگ می تواند به عنوان یکی از مهم ترین بخش ها در راستای خدمت رسانی به کشاورزان باشد.

⬅️در این بازدید که بخشدار راین و اعضای هئیت مدیره شرکت تعاونی روستایی حضور داشتند، مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های گذشته، برنامه های پیش رو را اعلام و پیشنهادهایی را ارائه کرد.

⬅️در پایان مقرر گردید احداث فروشگاه روستا ، بازار در بازه زمانی 60 روزه و اخذ سند مالکیت املاک شرکت تعاونی راین در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین بتن ریزی و کف سازی جایگاه سوخت تا شهریور ماه سال جاری با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال انجام گیرد.

⬅️گفتنی است جایگاه سوخت شرکت تعاونی راین با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال بازسازی و بهسازی گردیده که باعث ارتقا آن از فروشندگی به جایگاه شده و بازسازی و بهسازی خانه های سرپرستی و نصب انشعاب گاز با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال و همچنین بازسازی و بهسازی دفتر کار شرکت با هزینه ای بالغ بر یک میلیاردو هفتصد میلیون ریال از مهمترین اقدامات شرکت تعاونی مذکور بوده است.
تعداد مشاهده خبر399 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal