سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان سمنان خبر داد:
ورود شبکه تعاونیهای روستایی استان جهت خرید جو بصورت توافقی
1402/03/05
به گزارش پات، جلسه خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی شهرستان آرادان به ریاست قدرتی سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان و با حضور خالقی مدیر تعاون روستایی استان سمنان، تحصیلی مدیرکل سازمان غله و بازرگانی ، ایرانبخش مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان سمنان، بخشداران، حسینی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آرادان ، بذربخشان مسئول اداره تعاون روستایی از آرادان ، احمدی مدیر عامل اتحادیه شهرستان گرمسار و آرادان و مسئول مراکز خرید گندم در محل فرمانداری شهرستان آرادان برگزار گردید.

⬅️در این نشست، خالقی مدیر تعاون روستایی استان سمنان، گزارشی از وضعیت شرکت های تعاونی شهرستان آرادان ارائه داد و در خصوص برداشت جو و ورود شبکه تعاونی جهت خرید جو به صورت امانی و توافقی و حمایت از تولیدکنندگان اشاره کرد.

⬅️وی همچنین از حسن اعتماد کشاورزان به شبکه تعاون روستایی و کشاورزی ابراز خرسندی کرد.

⬅️ در ادامه خالقی از تعامل همکاری خوب اداره تعاون روستایی این شهرستان با مدیریت جهاد کشاورزی و فرمانداری اشاره کرد و گفت: این امر باعث تقویت رابطه شبکه با اعضای تعاونیها که همان کشاورزان استان هستند می گردد.

⬅️مدیر تعاون روستایی استان از آمادگی کامل شبکه تعاون روستایی در امر خرید گندم خبر داد و در ادامه گزارشی از وضعیت استانداردسازی، نظافت و ضد عفونی دو مرکز خرید شهرستان ارایه داد.

⬅️ همچنین در این نشست ایرانبخش مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی استان سمنان در خصوص آهنگ حمل و قرارداد مباشرت و تسویه حساب قرارداد سال گذشته گزارشی ارائه نمود.

⬅️ قدرتی سرپرست فرمانداری در پایان پس از جمع بندی مطالب حاضرین از اعضای حاضرین درخواست تلاش مضاعف و دریافت سریعتر گندم از کشاورزان وجلب رضایت مندی آنان تاکید کرد.

⬅️ گفتنی است؛ این جلسه به منظور هماهنگی و طرح مباحث پیرامون خرید گندم تضمینی- مباشرتی شهرستان انجام گردید.
تعداد مشاهده خبر384 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal