سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان زنجان تاکید کرد:
ارائه خدمات مطلوب به اعضاء تعاونیها و مدیریت تولید و بازار
1402/03/05
دیدار صمیمانه مدیر تعاون روستائی استان زنجان با هیات مدیره اتحادیه شرکتهای تعاونی کشاورزی مرغداران استان زنجان برگزار شد.

✅به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستائی استان زنجان، نشست صمیمانه مدیر سازمان تعاون روستائی استان زنجان با هیات مدیره اتحادیه شرکتهای تعاونی کشاورزی مرغداران استان زنجان در محل دفتر مدیریت تعاون روستایی برگزار شد.

⬅️ در این نشست پیرامون موضوعاتی همانند نقش اتحادیه در ساماندهی بخش تولید و بازار مرغ تبادل نظر شد و همچنین اعضای هیات مدیره مشکلات موجود صنعت تولید مرغ و نیاز مرغداران را مطرح کردند و خواستار حمایت دولت و مساعدت مدیریت تعاون روستائی استان و مراوده با بخشهای دولتی برای حل مشکلات اتحادیه شدند.

⬅️ در ادامه جعفری مدیر تعاون روستائی استان زنجان نیز پس از تبریک به منتخبین هیات مدیره اتحادیه مرغداران زنجان برای حل مشکلات اتحادیه راه حل هایی را ارائه داد.

⬅️ وی گفت: اولویت اتحادیه بایستی ارائه خدمات مطلوب و رفع نیازهای حرفه ای و معیشتی اعضاء و مدیریت تولید و بازار مرغ و ایفای نقش زنجیره در تامین و توزیع مرغ باشد.

⬅️جعفری افزود: جا برای فعالیت در اتحادیه بسیار زیاد است و اتحادیه ها تا نقطه مطلوب فاصله دارند و باید تلاش مضاعف داشته باشند.

⬅️ این مقام مسئول در پایان گفت: مهمترین و ارزشمندترین تصمیم هیات مدیره که می تواند اتحادیه را به موفقیت سوق دهد انتخاب مدیر عامل توانا، کار آمد و پرتلاش است که درکنار ارائه خدمات بسیار موثر به اعضاء و مرغداران، شفافیت مالی نیز داشته باشد.
تعداد مشاهده خبر258 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal