سخن روز /
بازدید مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی از شرکت تعاونی روستایی عشق آباد شهرستان طبس
1402/03/09
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خراسان جنوبی، مهندس رضوی مدیر تعاون روستایی استان بهمراه مهندس آذرابین رئیس اداره تعاون روستایی طبس در بدو ورود خود به شهرستان طبس از شرکت تعاونی روستایی عشق آباد طبس با فاصله 120 کیلومتری از شهرستان طبس بازدید و از نزدیک با مدیرعامل و پرسنل این شرکت دیدار، گفتگو و از مرکز خرید گندم و فروشگاه مصرف شرکت بازدید نمودند.

⬅️آذرابین رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان طبس در این دیدار گفت: شرکت تعاونی روستایی عشق آباد شهرستان طبس با دارا بودن 5 نفر نیرو شاغل بصورت مستقیم و 15 نفر بصورت غیر مستقیم فعالیت‌هایی از جمله مراکز خرید گندم، توزیع نهاده‌ها( کود، سم و بذر)، فروشگاه مصرف، فروشندگی سوخت با تعداد 1600 عضو به 50 روستا حوزه عمل خود به نحو احسن خدمات ارائه می‌نماید.

⬅️مهندس رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در این بازدید ضمن تشکر از تلاشهای بعمل آمده به جامعه هدف توسط این شرکت به جهت برون رفت از مشکلات مطالبی را مطرح نمودند و گفتند تشکلهایی که به جامعه هدف خود خدماتی مطلوبی ارائه نمایند از حمایت های تعاون روستایی بی بهره نخواهند بود.

⬅️در پایان این بازدید از سرکار خانم علی آبادی حسابدار این شرکت به مناسبت تولد حضرت معصومه (ص) و دهه کرامت توسط مدیر تعاون روستایی استان به رسم یادبود هدایایی تقدیم گردید.
تعداد مشاهده خبر285 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal