سخن روز /
صندوق تعاون روستایی ایرانیان در رودبار جنوب راه اندازی می شود
1402/06/12
مدیر عامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان در سفر به جنوب کرمان در نشستی که در فرمانداری رودبار برگزار شد عنوان کرد: با پیگیری های مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان، شعبه صندوق تعاون روستایی ایرانیان در رودبار جنوب راه اندازی می شود

✅به گزارش پات و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان ، این نشست که با حضور محمد مصباح مدیرعامل صندوق ایرانیان کشور، علی پرورش فرماندار شهرستان رودبارجنوب، محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان، محمود سابقی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و کریمی رییس شعبه صندوق ایرانیان منطقه در محل دفتر فرمانداری رودبار جنوب برگزار شد .

⬅️ابتدا محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان گزارشی از وضعیت اتحادیه و شرکت های تعاون روستایی، کشاورزی ،تولید و سطح زیر کشت محصولات رودبار جنوب ارائه داد.

⬅️وی ادامه داد: صندوق ایرانیان تعاون روستایی به منظور حمایت از فعالیت‌های تعاون روستایی در بخش کشاورزی تاسیس شده که می‌تواند در ارتقای این بخش نقش بسیار مهمی را ایفا کند.  

⬅️سپس محمد مصباح مدیر عامل صندوق ایرانیان به تشریح عملکرد صندوق صندوق تعاونی روستایی ایرانیان پرداخت و بیان داشت: این صندوق دارای 2071 سهامدار حقوقی بوده که می‌تواند نیازهای تسهیلاتی و فوری شرکت‌های تعاونی روستایی اتحادیه‌های ملی، استانی، شهرستانی و اعضا تشکل‌ها را با ارائه تسهیلات مالی به صورت مشارکت تأمین نماید.

⬅️ وی از راه اندازی صندوق ایرانیان در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و اظهار کرد: حمایت از فعالیت‌های روستایی در شهرستان رودبار جنوب که باید بار اصلی تولید را به دوش بکشند با احداث این صندوق شتاب می‌گیرد.

⬅️در این نشست علی پرورش فرماندار رودبار جنوب با اشاره به اینکه اقتصاد اصلی این شهرستان کشاورزی است بر ضرورت راه اندازی شعبه صندوق در شهرستان تاکید کرد و افزود: راه اندازی کمک شایانی بر کشاورزی و بخش تعاون روستایی خواهد کرد

⬅️وی اظهار امیدواری کرد: انشالله با راه اندازی صندوق زمینه حمایت از بخش کشاورزی و فعالیت‌های تولیدی و خدماتی در روستاها این شهرستان مؤثر واقع شود و مجموعه فرمانداری هم امادگی جهت حمایت از صندوق را دارد.
تعداد مشاهده خبر1343 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal