سخن روز /
300 تشکل تعاونی وابسته به تعاون روستایی در استان کرمانشاه فعال است
1402/06/19
صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در گزارشی به مناسبت گرامی‌داشت هفته تعاون اظهار داشت: حدود 300 تشکل تعاونی با بیش از 200 هزار نفر عضو وابسته به تعاون روستایی در سطح استان کرمانشاه مشغول به فعالیت و ارائه خدمت به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌باشند.

⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان در گزارشی به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: این تعاونی‌ها شامل شرکت‌های تعاونی روستایی، تولید روستایی، کشاورزی، زنان،اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف کشاورزی و شرکت های سهامی زراعی می‌باشند.
⬅️وی به فعالیت این تعاونی ها در حوزه‌های مختلف اشاره داشت و افزود: فعالیت این تعاونی‌ها بر ارائه خدمات به بهره‌برداران بخش کشاورزی متمرکز می‌باشد که عمدتاً شامل خرید و فروش محصولات کشاورزی، تامین و توزیع انواع نهاده‌های دامی و کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و تولیدی مستقر در روستا، خدمات نظام‌های بهره‌برداری، توزیع کالاهای اساسی و..... می‌باشد.
⬅️این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار توسط شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: این امر سبب حذف واسطه ها و در نهایت تعادل قیمت ها در توزیع کالاهای اساسی گردیده است.
⬅️وی همچنین اشاره‌ای به خرید محصولات کشاورزی در سال جاری داشت و افزود: خرید تضمینی مباشرتی گندم توسط مراکز خرید تعاون روستایی 70 درصد رشد را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
تعداد مشاهده خبر430 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal