سخن روز /
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبرداد:
مشارکت سازمان تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش در طرح جایگزینی کالا برگ الکترونیک
1402/06/23
هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از مشارکت سازمان تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش در طرح جایگزینی کالا برگ الکترونیک خبر داد.

به گزارش پات، دکتر غلامرضا هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این نشست با اشاره به اینکه در اساسنامه سازمان مرکزی تعاون روستایی (ماده 3) این اساسنامه به تامین نیازمندی‌های معیشتی روستائیان اشاره شده گفت: سازمان تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش آن، به خصوص تشکل‌ها باید با مشارکت فعال در طرح فوق جهت تامین نیازمندیها و کالاهای روستائیان بیش از قبل همت گمارند.

وی ادامه داد: در جهت اثر بخشی و بهبود اجرای این طرح کلیه مدیران استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی و تشکلهای استانی تا هفته آینده با مدیران کل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان همکاری داشته و جلسات هماهنگی برگزار کنند.

هادربادی این مهم را فرصتی برای انجام وظیفه سازمان مرکزی تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش در جهت کمک به روستائیان و کشاورزان عنوان کرد و آن را بازیابی و تقویت تشکلها دانست.

وی شبکه گسترده تحت پوشش سازمان تعاون روستایی را بازویی توانمند در جهت اجرای بهینه این طرح دانست و تاکید کرد: با توجه به وجود شبکه مویرگی و زیرساخت‌های نسبتا مناسب در تعاونیهای روستایی، این طرح یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان و شبکه می‌باشد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان نیز با اشاره به اینکه مدیر یک مجموعه میبایست محکم و استوار باشد گفت: مدیریت و مسئولیت مهمترین و پیچیده ترین فرایند اجتماعی است که انسان به آن دست می یابد.

وی ادامه داد: حضرت امام علی (ع) میفرماید که مدیر و مسئول در جامعه به مانند ستون وسط آسیاب محکم و استوار بوده وکل جامعه در حول این محور باشند. همچنین انسانی که متکبر، خودپسند و مشورت ناپذیر باشدنمیتواند مدیری خوب و موفق باشد.

گفتنی است؛ این نشست با موضوع همکاری سازمان مرکزی تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش در طرح کالابرگ الکترونیک با حضور سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی و استانی، مدیران عامل اتحادیه‌های ملی و نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت حضوری و وبینار در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.

در انتهای این نشست مدیران استانی سازمان تعاون روستایی در سطح کشور به بیان نظرات، پیشنهادات و همچنین پرسشهای خود از نماینده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی پرداختند.
تعداد مشاهده خبر2289 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal