سخن روز /
گردهمایی شبکه بزرگ تعاون روستایی استان خراسان رضوی با محوریت خرید تضمینی گندم ودانه های روغنی
1403/01/30

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، گردهمایی شبکه تعاون روستایی استان با موضوع خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی با حضور دکتر میرشاهی معاون دفتر سرمایه گذاری اقتصادی استانداری، آوان، مدیر تعاون روستایی استان، میری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، اکبری معاون فرمانداری نیشابور، رجبی معاون بازرگانی اداره کل غله استان در شهرستان نیشابور برگزار شد.

آرش آوان مدیر سازمان تعاون روستایی استان در این گردهمایی گفت: شرکت های تعاونی روستایی در روستا، نقش بسیار مهمی در مباحث فرهنگی واجتماعی روستا دارند و با عملکرد صحیح در حوزه بازرگانی، خصوصا در حوزه خرید تضمینی گندم، می‌توانند در بعد اثر گذاری اجتماعی خود نقش مهمی در رونق اقتصاد روستا و درآمد و رضایت کشاورز داشته باشند و تاکید کرد که انتظار داریم امسال در مراکز خرید گندم شاهد ارتقای کمیت و کیفیت خرید این محصول استراتژیک باشیم.

میری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان در این گردهمایی که مدیران جهاد کشاورزی نیشابور، زبرخان و فیروزه نیز حضور داشتند، گفت: درجه کیفیت محصول گندم علاوه بر افزایش تولید، در سال گذشته از افتخارات این استان بوده است بطوریکه شاهد 11 درصد کاهش سن زدگی آفت غلات بوده ایم و سطح زیر کشت گندم استان با 11درصد افزایش به 137هزار هکتار رسیده است.

⬅️مسعود اکبری معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری نیشابور نیز بیان داشت: شهرستان نیشابور قطب تولید محصولات کشاورزی در استان است و با توجه به عدم وجود مرکز خرید گندم در بخش مرکزی نیازمند تعیین فوری این مرکز در این شهرستان هستیم.

در ادامه، رجبی معاون بازرگانی اداره کل غله استان و مدیر حراست و مدیر کنترل کیفی آن اداره کل، در خصوص نکات فنی و تخصصی مربوط به خرید تضمینی گندم و تغییرات جزئیات دستورالعمل خرید نسبت به سال گذشته ارائه سخن نمودند.

در پایان این گردهمایی، دکتر خراشادی زاده به عنوان مدرس توسعه فردی و کسب کار در خصوص مباحثی همچون توسعه فردی، نحوه مدیریت بهتر نیروهای تحت مدیریت و... سخنرانی کرد.

تعداد مشاهده خبر188 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal