سخن روز /
برگزاری نشست منطقه دو نظام های بهره برداری به میزبانی استان فارس
1403/02/18

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی فارس، مدیرکل دفتر نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: افزایش تعاملات، تبادل تجربیات و اطلاعات راهی موثر برای هم افزایی در توانمندسازی نظام های بهره برداری محسوب می شود.

دکتر رئیس السادات در نشست منطقه دو نظام های بهره برداری به میزبانی استان فارس گفت: نشست های منطقه ای و انجام بازدید کارشناسی در استان‌های مختلف سبب افزایش تعاملات و انتقال تجربیات شده و انتظار است، انجام فعالیتها بصورت شبکه ای از سطح ملی تا شرکت انجام شده تا شاهد افزایش قدرت و موفقیت بیش از پیش در اتحادیه ها و شرکتهای تعاونی های تولید باشیم .

وی ادامه داد: اجرای الگوی نظام های بهره برداری در بخش کشاورزی برای افزایش بهره وری منابع آب وخاک امری ضروری است بنابراین باید به این حوزه توجه ویژه ای شود.

در حاشیه این نشست مسولان نظام بهره برداری و مدیران عامل استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کهکلویه و بویراحمد در دومین روز حضور در استان فارس از پروژه های شاخص شبکه تعاونی تولید روستایی این استان از جمله مجتمع انباری شهید سردار سلیمانی و شرکت توسعه کشت ذرت بازدید کردند.

تعداد مشاهده خبر203 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal