سخن روز /
دیدار مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با استاندار مرکزی و نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی
1403/03/13

 به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان مرکزی، دکتر فصاحت مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به همراه مهندس صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی و بهاور مدیر تعاون روستایی مرکزی با دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی و دکتر ابراهیمی نماینده مردم شریف شهرستانهای اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

استاندار استان مرکزی در این دیدار سازمان تعاون روستایی را یکی از قدرتمندترین سازمان‌های کشور عنوان نمود و بیان داشت: تعاون روستایی در سخت ترین شرایط استان همواره در همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان حضور داشته و نقش آفرین بوده است.

استاندار مرکزی وجود سازمان‌های دارای ساختار موازی خدمات رسان را یکی از علت های دور شدن تعاون روستایی از برخی از خدمات خود عنوان نمود.

مخلص الائمه در پایان با تاکید بر حمایت های خود از سازمان تعاون روستایی سفر مدیرعامل این سازمان را به استان مرکزی امیدبخش و نشان دهنده توجه ویژه به شبکه تعاون روستایی دانستند.

دکتر ابراهیمی نیز قانون تعاون 1350 را کامل و متقن نامید و عنوان داشت: باید در شبکه تعاون روستایی به تعاونی های تولید توجه ویژه شود و باید در حوزه آب و خاک از طرفیت های تعاونی تولید روستایی استفاده و خدمات دهی بهتری به روستاییان داده شود.

این نماینده مجلس در پایان عنوان داشت امروز تعاون روستایی مورد اعتماد مردم است و این تلاش قابل قدردانی است.

تعداد مشاهده خبر1161 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal