سخن روز /
پیام تسلیت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بمناسبت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد
1403/03/14
به گزارش پات، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است‏؛ 
بسم اله الرحمن الرحیم
یوم الله چهاردهم خرداد یادآور هجرانی بزرگ است، در آن روز خورشیدی غروب کرد که با طلوع آن هزار چشمه نور در زندگی ملت ایران جوشیده بود. روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.
امام خمینی(ره) نامی به بلندای تاریخ آزادی ‌خواهی و حق طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی است. ایشان آزادمردی بی مانند بود که پس از گذشت چند دهه با شناخت عمیق از شخصیت والای ایشان در واقع هنوز رهبری معنوی انقلاب را بر عهده دارد و رهبر فرزانه انقلاب تجلی واقعی امام خمینی بی همتا در عصر کنونی است.
اینجانب سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منّان، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی مسئلت دارم.
تعداد مشاهده خبر857 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal