سخن روز /
پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بمناسبت هفته جهادکشاورزی
1403/03/22

به گزارش پات، دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی فرارسیدن هفته جهادکشاورزی را به تمامی جهادگران عرصه کشاورزی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

27 خرداد ماه، با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) نهاد انقلابی جهادسازندگی، برای حمایت از مردم محروم و کمک به توسعه مناطق روستایی، پا به عرصه حیات گذاشت. این نهاد مقدس در طول حیات خود با به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی و در سایه فرهنگ انقلابی با شور و نشاط در روستاها حضور داشته و نیز با مشارکت فعال در دوران دفاع مقدس، توانست نقش بسیار موثری را در فرآیند توجه همه جانبه به مناطق روستایی و عشایری کشورمان و همچنین جبهه های حق علیه باطل ایفا کند.

بخش کشاورزی و دامپروری به عنوان بستر امنیت غذایی و یکی از بخش های بنیادین نظام اقتصادی، با بهره گیری از تمامی ابزارها، نیروهای متخصص و کارآمدترین تکنیک ها برای دستیابی به اهداف عالی وزارت جهادکشاورزی که همانا استقلال، امنیت غذایی و توسعه همه جانبه است، تلاش می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهادکشاورزی، این ایام را به مجموعه وزارت جهادکشاورزی و همه تلاشگران این عرصه بویژه کشاورزان نستوه، فداکار و زحمتکش و تشکلهای بخش کشاورزی صمیمانه تبریک عرض می نمایم. امید است با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، با تلاشی مضاعف در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید تا مرحله خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه های وزارت جهادکشاورزی در این بخش بکوشیم.

تعداد مشاهده خبر2027 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal